Gregor Žibert, concierge
Kaj je pri tvojem delu največji izziv in kaj največje zadovoljstvo?
Najtežje je gosta »prebrati« in prepoznati, kaj ga zanima.
Najlepše pa je slišati povratno informacijo, ko se ti zadovoljen gost ob odhodu pride zahvalit in pohvali tvoje delo.
Občasno predavam na Univerzi Turistica na Primorskem in sodelujem z Društvom prvih posredovalcev, kar mi je prav tako v izjemno zadovoljstvo.
Kje si se šolal? Ali se dodatno izobražuješ?
Po poklicu sem ekonomski tehnik. Na mojem poklicnem področju se redno izobražujem v okviru stanovskega združenja Les Clefs d'Or.
Pridobil pa sem tudi več certifikatov. Med najpomembnejšimi sta certifikat COTRI za nadstandardno izobrazbo na področju gostoljubja in certifikat STRATOS za področje komunikacije ter proaktivne prodaje hotelskih storitev.
Komu bi svetoval, naj izbere poklic consierge?
Osebe, ki bi želele opravljati poklic concierge službe, morajo biti strpne, radovedne in prilagodljive. Ne sme jih biti sram, rade morajo imeti tuje jezike, predvsem pa imeti željo po gostoljubju in dobrobiti gostov.
Kako se beseda consierge izgovori? Od kod pravzaprav izvira?
Izgovori se "konsijerž". Beseda izvira iz latinske besede conservus, kar v prevodu pomeni somučenik. Prva različica poklica je obstajala že v tistih časih in se obdržala do danes. Delovno mesto concierga, kot ga poznamo danes, pa se je razvilo v prejšnjem stoletju v prestižnih švicarskih hotelih.
Kje se vidiš čez 10 let?
Če mi bo srce pustilo ločiti se od dela z gosti, bi mi bil izziv postati manager vrhunskega hotela, ki gostom ponuja ultimativno izkušnjo destinacije.