Tilen Jurič, vodja restavracije
Kako bi opisal svoj poklic?
Front of house manager oziroma vodja strežbe je pozicija v kateri lahko najdeš samega sebe in se razviješ v dobrega managerja. Imaš možnost nadzora, organiziranja, reševanja problemov in podobno. Delo zahteva veliko požrtvovalnosti, ljubezni do dela in komunikacije s sodelavci in gosti.
Kaj je pri tvojem delu največji izziv in kaj ti daje največ zadovoljstva?
Moj največji iziv pri delu je doseganje zadanih ciljev. Ni lahko, smo pa že dokazali, da ni nemogoče. Morda se določene stvari ne zgodijo v trenutku, kot bi si želeli, ampak to je tisto kjer najdeš voljo in motivacijo, da postaneš še boljši.
Največ zadovoljstva mi daje prav delo samo. Ko je vse ''narejeno'' in naši gostje odidejo srečni in z lepimi spomini. Prav tako delo z ljudmi. Pri 25 letih mi je uspelo marsikomu dokazati, da ni vse le črno in belo ampak so v poslovanju možne tudi druge barve.
Kje si se šolal? Ali se dodatno izobražuješ?
Svoje šolanje sem začel na Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Ljubljani, kasneje sem študijsko pot nadeljeval na Višji strokovni šoli za gostinstvo, velnes in turizem na Bledu.
Se pa konstantno tudi sproti izobražujem in sicer na področju vina, kave,.. Gastronomija je živa stvar, ki se nenehno spreminja, zato je vedno potrebno biti odprt za nove predloge ali načine kako se spoprijemati z zadevo.
Komu bi svetoval, da se odloči za ta poklic? Katere lastnosti so pomembne?
Ta poklic ni za vsakega. To bi priporočal komunikativnim, pozitivnim ljudem, ki čutijo ljubezen do tega poklica.
Kako bi izgledal tvoj popolni dopust?
Moj popolni dopust se začne, ko odpotujem iz Slovenije. Nekam blizu morja, brez telefona in računalnika :)
Kje se vidiš čez 10 let?
Čez 10 let želim usvariti organzacijo, katera bo delovala v smeri izboljšanja gostinstva in turizma pri nas.