Martina Sagaj, receptorka
Martina je vodja recepcije v Zdravilišču Radenci. Z resničnim navdušenjem govori o svojem poklicu in delu, ki ga z veseljem opravlja.
Kako izgleda tvoj običajen delovni dan?
Nepredvidljiv, neponovljiv in poln raznolikih življenjskih izkušenj.
Kaj je največji izziv in kaj največje zadovoljstvo pri poklicu, ki ga opravljaš?
Največ zadovoljstva mi dajejo nasmejani, zadovoljni gostje, ki se že leta vračajo k nam.
To, kako jih zadržati, je tudi moj največji izziv. Prizadevam si ugoditi prav vsakemu gostu in ga navdušiti, da že po prvem obisku hotel zapusti z nasmeškom in se seveda še vrne.
Kje si se šolala? Ali se dodatno izobražuješ?
Znanje sem osvojila na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Maribor. Seveda pa se tudi redno dodatno izobražujem. Obiskujem razne tečaje in predavanje na temo turizma.
Komu bi svetovala, da se odloči za poklic receptorja?
V tem poklicu bodo uživali tisti, ki jih veseli delo z ljudmi in si prizadevajo za razvoj kraja, v katerem delujejo. Prav pridejo tudi komunikacijske sposobnosti, je pa res, da se te da priučiti s prakso.
Zelo pomembna lastnost je zagotovo tudi vztrajnost. Receptor mora vedno najti primerno rešitev za gosta, pa naj se izziv zdi še tako zapleten ali nemogoč.
Kako pa izgleda tvoj popolni dopust?
Oh, moj popolni dopust je nekje na otoku, na plaži, s kozarcem dobrega vina.
Kje se vidiš čez 10 let?
Rada imam svoj poklic. Še naprej si želim delati kot vodja recepcije, saj me delo z ljudmi in ekipo sodelavcev na recepciji osrečuje in navdaja z neizmerno količino pozitivne energije. In to kljub številnim vsakodnevnim izzivom, ki se jih ob podpori odličnih sodelavcev z veseljem lotevam.
Predani in strokovno podkovani sodelavci so zelo pomembni. Zato svetujem vsem, ki jih ta poklic zanima, da poskusijo že med šolanjem pridobiti čim več znanja in izkušenj. Šole imamo pri nas res kakovostne.